-
Jak wyznaczać cele w marketingu małej firmy?
Cele, które wyznaczasz, powinny być motorem napędowym rozwoju Twojej firmy. Powinny kierować organizację w stronę coraz lepszych wyników, większego udziału w rynku lub wyższych zysków. Nie zawsze wszystkie te elementy muszą być sobie…
-
Uprzejmość na wagę złota
Nie ma złotej recepty, która każdemu przyniesie sukces. Każdy przedsiębiorca szuka swojej ścieżki, sprawdza różne pomysły i wybiera te przynoszące najlepsze efekty. Jest za to jeden sposób, aby odstraszyć od siebie klienta i…
-
Plan marketingowy – czy w małej firmie ma sens?
Plan marketingowy to pojęcie znane osobom, które w trakcie edukacji na poziomie średnim lub wyższym zetknęły się z dziedziną marketingu . Być może nawet musiały go przygotować, by zaliczyć semestr. Jest to także…
-
Strona www czy tylko social media?
Portale społecznościowe, mimo, że początkowo miały prywatnie łączyć ludzi, weszły szturmem do świata biznesu. Dziś trudno wyobrazić sobie firmę, która nie funkcjonuje na facebooku, twitterze ani na instagramie. Część firm rezygnuje z prowadzenia…
-
Dane osobowe – usługodawcy zaczynają wykorzystywać niewiedzę przedsiębiorców
O tym, że warto znać prawo wiadomo od dawna. O tym, że trzeba czytać nie tylko umowy, ale również regulaminy też. Dziś po raz kolejny przekonałam się jakie to ważne. I uniknęłam niemałych…
-
Wymarzona strona z wymarzonym kontem – czyli ile tak naprawdę dostajemy dodatkowo?
Raiffeisen Polbank reklamuje ostatnio swoją unikalną ofertę. Jeśli przedsiębiorca zdecyduje się na produkt o wiele obiecującej nazwie: Wymarzone konto dla biznesu uzyska dostęp do wyjątkowej oferty poprawienia swojego wizerunku w internecie dzięki pakietowi…
-
Sprawdź jakie aplikacje mają dostęp do Twoich danych z Facebook’a
Głośno ostatnio o Cambridge Analytica, wiele osób już wie o co chodzi, ale jeszcze nie wszyscy. Do ostatniego numeru Biznesu Lubuskiego miałam przyjemność przygotować tekst dotyczący tej sprawy. Ilość znaków w tekście drukowanym…
-
Strategia marketingowa: grupa docelowa – czyli dla kogo jest mój produkt?
Często zdarza się, że firma zaczyna działać bez strategii, o strategii marketingowej nie mówiąc. Dla niektórych przedsiębiorców takie elementy zarządzania firmą okazują się zbędne, zwłaszcza, że muszą zadbać o wiele pilnych spraw. A…
-
Strona www – na co zwrócić uwagę?
Strona www to narzędzie, na którym bardzo wiele możesz zyskać, nawet przy ograniczonych nakładach finansowych. Pozwala na skuteczne zaprezentowanie oferty, widoczność w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwarek, wykorzystanie reklam w wyszukiwarkach, ale też na…
-
Mała firma – jak i gdzie szukać klientów?
Mała firma boryka się z wieloma problemami, o których w dużych organizacjach już dawno zapomniano. W korporacjach wyniki mierzy się procentowymi wzrostami przychodów ze sprzedaży. Mała firma walczy o każdego klienta, aby móc…