Copywriting na zlecenie

teksty na zlecenie
Jeden obraz oddaje więcej niż tysiąc słów. Jednak bez dobrze dobranych słów nie zdołasz wyjaśnić klientowi, dlaczego to co robisz jest mu potrzebne. Zwłaszcza dzisiaj, w dobie internetu, klienci weryfikują firmy na podstawie informacji, które w nim znajdują. Dobrze prowadzona strona internetowa, zawierająca zrozumiałe i sugestywne, ale nienachalne komunikaty, to klucz do rozpoczęcia procesu ofertowania.
 

Odpowiednio skonstruowane teksty nie tylko pomagają w zbudowaniu wiarygodności biznesowej i pozyskaniu kontaktów od potencjalnych klientów. Wesprą także obecność Twojej firmy w sieci, a dzięki widoczności w bezpłatnych wynikach pozycjonowania pokażesz się osobom, które prawdopodobnie w inny sposób nigdy by Cię nie odnalazły.

 

Copywriting na zlecenie – doświadczenie

Nie każdy dysponuje tzw. lekkim piórem. Często osoby najbardziej zaangażowane w produkt lub usługę mają największy problem, by w prosty sposób wyjaśnić płynące z niej korzyści swojemu potencjalnemu klientowi.

Tutaj pojawia się zadanie dla nas!

Od 2015 roku regularnie przygotowujemy dla naszych klientów:
teksty prasowe – zarówno regularne informacje prasowe jak też specjalistyczne artykuły,
content marketing – specjalistyczne artykuły i case study na firmowe blogi, zawartość folderów informacyjnych oraz sprzedażowych,
social media – kalendarz redakcyjny oraz treści publikacji w social media, zarówno w j. polskim jak i j. angielskim.

Współpracujemy z magazynami branżowymi oraz biurami copyriterskimi. Jeśli potrzebujesz pomocy w tworzeniu lub redagowaniu tekstów, daj nam znać >>.

Wybrane publikacje

Regularnie tworzymy teksty na zlecenie, jednak nie możemy się nimi dzielić z uwagi na umowy zawarte z naszymi klientami. Poniżej wybrane teksty, którymi możemy się pochwalić.

luty 2020

Spraw, by klienci pokochali Twój sklep!
Magazyn-ecommerce.pl

styczeń 2020

Mówić językiem korzyści – czyli jak?
Biznes Lubuski, Nr 1 (44)/2020, s. 27

styczeń 2019

Twoja marka w internecie – dziś już nie opcja, a konieczność
Aleo.pl

czerwiec 2018

Marketplace – sposób wejścia na zagraniczne rynki
Mensis.pl Magazyn e-commerce, nr 3(53)/2018

maj 2018

Jak zareagować na wyciek danych z FACEBOOK’a?
Biznes Lubuski, nr 1(37)/2018

kwiecień 2018

Zmiany pokoleniowe w logistyce e-commerce
Mensis.pl Magazyn e-commerce, nr  2(52)/2018

Potrzebujesz tekstów marketingowych, sprzedażowych lub na bloga? Napisz do nas!

Zanim potwierdzisz zgodę zapoznaj się z polityką prywatności