jak zrobić dużo niewielkim kosztem

O mnie

Marketing jest rozumiany na wiele sposobów. Szkolne definicje to jedno, praktyka spotykana na rynku to drugie, a dla właścicieli małych firm to jeszcze coś innego. W małych firmach marketing stawiany jest na równi z reklamą, a reklama z wydatkami, których często zdaniem właścicieli nie można przełożyć na efekty. Być może dlatego

Ja i marketing

Zawodowo zajmuję się marketingiem od 2011 roku. Od tego czasu miałam okazje pracować w działach marketingu dysponujących kilkumilionowymi budżetami marketingowymi, ale też wspierałam małe firmy i stowarzyszenia non-profit, w których budżet marketingowy wynosił kilkaset złotych rocznie, a każda złotówka wydana na ten cel była istotnym wydatkiem w budżecie firmy.

Spojrzenie na marketing z perspektywy każdej z tych organizacji było zupełnie inne. Postanowiłam pisać bloga z myślą o marketingu małej firmy. Dlaczego? Obserwując działania marketingowe małych firm, widziałam wiele prowadzonych w sposób nie przynoszący możliwych do osiągnięcia korzyści. Błędy popełniane były zarówno przez właścicieli firmy, jak też przez zewnętrzne agencje, którym powierzono obsługę.

Dlaczego piszę tego bloga?

Celem tego bloga nie jest to, by kogoś oceniać. Będzie to miejsce, gdzie będę mogła podzielić się obserwacjami na temat szeroko rozumianego marketingu, w szczególności realizowanego przez małe firmy. Jeśli ktoś postanowi przeczytać jeden z wpisów i uzna, że warto obserwować kolejne publikacje będzie mi bardzo miło. Jeśli poświeci czas na to aby wejść ze mną w dyskusję i przedstawić swój punkt widzenia – jeszcze lepiej!

Kontakt ze mną

Chyba jeszcze o tym nie wspomniałam… Mam na imię Marta.
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, to będzie najlepszy sposób: marta@marketingmalejfirmy.pl

Obiecuję, że Twoje dane oraz naszą wymianę maili zachowam dla siebie. Jeśli czymś będę chciała się podzielić na blogu – najpierw poproszę Cię o zgodę. Dostęp do nich będę miała ja i ewentualnie firma zapewniająca mi serwis IT i to jedynie w celach wsparcia informatycznego. Nie sprzedam Twoich danych ani nie udostępnię ich nieodpłatnie. No way – są dla mnie zbyt cenne 🙂  Mailingów też póki co nie wysyłam. Kiedy się to zmieni, dostaną je tylko osoby, które wyrażą taką chęć.